Onze werkwijze
Wanneer u ons benadert met uw uitdaging, bespreken we met u de situatie en indien mogelijk, zullen we u direct adviseren in de mogelijke oplossing. Vaak is het gewenst om de situatie ter plaatse te komen bekijken. Dit is praktisch, maar zeker ook prettig voor u. Tijdens dit bezoek kunt precies aangeven wat u wenst, maar ook aanwijzingen geven waar bepaalde benodigde voorzieningen zich bevinden. Wanneer u in een later stadium contact met ons heeft weten beide partijen precies waar het over gaat.
Het installeren van slagbomen of verkeerszuilen laten wij verzorgen door een deskundig bedrijf. Ook tijdens dit proces zijn wij nauw betrokken, en waar nodig zelf aanwezig. In veel gevallen wordt de installatie in slechts één (lange) werkdag gerealiseerd. Na de inbedrijfsname kunt bij ons altijd terecht voor vragen, praktische tips, en technische ondersteuning. Uiteraard kunnen wij wanneer u wenst periodiek onderhoud laten uitvoeren. Afspraken hierover worden gemaakt voor aanvang van het project.
Zie hieronder een aantal van onze projecten :
Deze FAAC verkeerszuilen, 11 stuks, zijn geplaatst door een vakkundige installateur op het stationsplein in Hengelo. Voor dit project hebben wij de verkeerszuilen van FAAC geleverd. Het doel van dit project was om uitsluitend en alleen stadsbussen toegang en uitgang te geven op het station. Er is aan de ene kant van het station een ingang met 2 verkeerszuilen en een uitgang met ook 2 verkeerszuilen gecreeerd. In de middenberm tussen de in- en uitgang staat een vaste, niet beweegbare, verkeerszuil.
Aan de andere kant komen de stadsbussen op het station na passage van 4 verkeerszuilen en verlaten het station via 3 verkeerszuilen.
De eigenaren van de uitspanning Duinoord in Helvoirt hadden grootse plannen voor de toekomst en kwamen zich orienteren op de beurs Pakeervak om een mooie entree met slagbomen te realiseren. Vanaf dat eerste bezoek op de beurs hebben wij vinger aan de pols gehouden en een aantal adviezen gegeven gaandeweg het traject. Uiteindelijk hebben wij daar de entree voorzien van een Genius slagboom type Rainbow 524 om in te rijden. Vrij inrijden via een detectielus. Bij de uitgangs slagboom, ook een Genius slagboom type Rainbow 524, moet men een barcodeticket uitrijden. Dit barcodesysteem is draadloos en wordt door ons vaker toegepast voor het bedienen van slagboom of verkeerszuil. De slagbomen bij Duinoord worden ook nog bediend (voor eigen mensen) door middel van een GSM module en handzenders.
Deze aanvraag kwam binnen via onze website. Men had eerst offerte gevraagd voor een slagboom maar in dit geval vond de architekt dat niet passend in het park waar deze verkeerszuil staat. Na een telefoontje met de architekt hebben we een offerte gemaakt voor een FAAC verkeerszuil. Bij deze verkeerszuil hebben we verkeerslichten geplaatst en de verkeerszuil wordt bediend met een handzender voor eigen personeel en via een intercom voor bezoekers.
Voor een aannemer in het noorden van het land hebben wij reeds op 2 plaatsen in Duitsland slagbomen geplaatst type Spin-6. deze locaties zijn ‘in the middle of nowhere’ Hier worden compressor stations gebouwd om het gas van de Gasunie door te pompen naar Nederland. De slagbomen dienen ervoor dat er geen ongewenste bezoekers het terrein op komen en worden bediend door middel van Genius handzenders. De Spin slagbomen hebben een slagboom-arm van 6 meter zodat er grote voertuigen kunnen passeren.